lunes, 25 de julio de 2011

Pretemporada 2011: Leicester 0 - Valencia C.F. 1

Regular partido del Valencia ante un segunda británico; eso sí, mucho más rodado y entrenado por todo un Eriksson. Se puede salvar momentos de la primera parte y los diez últimos minutos de la segunda, poco más. El encuentro sirvió para el debut de Parejo, que además hizo un caño espectacular a un jugador ingles que aun debe estar preguntándose que ha pasado, para ver el desparpajo que siguen mostrando los jóvenes que están con el primer equipo en esta pretemporada y para disfrutar del bonito gol de Jonas, que esperemos, que con pretemporada incluida, sea ese jugador que en Brasil estaba ya aburrido de marcar goles.



Regular partit del València davant d'un segona britànic; això sí, molt més rodat i entrenat per tot un Eriksson. Es pot salvar moments de la primera part i els deu últims minuts de la segona, poc més. L´encontre va servir per al debut de Parejo, que a més va fer un caño espectacular a un jugador angles que inclús ha d'estar preguntant-se que ha passat, per a veure la desimboltura que continuen mostrant els jóvens que estan amb el primer equip en esta pretemporada i per a disfrutar del bonic gol de Jonas, que esperem, que amb pretemporada inclosa, siga eixe jugador que a Brasil estava ja avorrit de marcar gols.


Valencia primera parte / primera part: Guaita, Bruno, Maduro, Albelda, Jonas, Feghouli, Aduriz, Ricardo Costa, Mathieu, Pardo y Bernat.

Valencia segunda parte / segona part: Alves, Rami, Topal, Soldado, Piatti, Dealbert, Jordi Alba, Parejo, Pablo Hernández, Portu y Miguel.

Goles / Gols: 0-1 Jonas min 22.

No hay comentarios: